Bebegim4 doktorlar da korkuyor kuzum ama benim doktorum açıkca konuştu bu aşının 5 yıl sonrasını söyleyemem ama aşı olmazsan 1 ay sonrasını bile söyleyebilirim deyip saymaya başladı. korkudan gözlerim doldu ama şu bir gerçek hiçbir şey yapmadan önlem almadan zarar görmektense önlemimi alıp bebeğime ve kendime barikat kurmayı kendimizi garantiye almayı tercih ediyorum.
benim pıhtılaşmam , çocukluğumdan beri emboli riski taşıyor :( hastane de çok yattım bu yüzden.. ama Allahıma binlerce kere şükürler olsun ki iyiyim 🙏🏻 aşıdan sonra da 🙏🏻 biz anne olarak gerekeni yapalım, gerisi Allahın bize nasip gördüğü kader 🥰