gokcecetinbas Merhabalar hanımlar hamilelikte ıhlamur içilir mi bebeğe herhangi bir zararı olur mu 14.haftamdayım
Yenianneadayi2208 gokcecetinbas ıhlamur , nane limon ve kuşburnu içebilirsiniz gün içinde.Ama 2 3 fincanı geçmemeli diye biliyorum.Yine de doktorunuza sorun.
melidi Ben her akşam ,1 bardak içiyorum içine zencefil tarçın atıp demliyirum midemi rahatlatıyor doktor olumsuz birseu demedi
Yenianneadayi2208 melidi Doktorunuz sakınca görmemiş ama ki tarçın hamilelik sürecinde çok önerilmiyor, siz yine de fazla kullanmayın derim ve araştırın isterseniz.Zencefili hiç bilmiyorum 🙄
melidi Yenianneadayi2208 yarım kabuk tarçın atıyorum bilmiyordum hatta tarçın kokusu mide bulantimi en çok yatistiran şeydi diyebilirim bir daha sorayım.
Zeynepcann Zencefil abartmadan tüketilebilir. Ben mide bulantısı için hep zencefil demleyip içiyodum limon ve balla biraz olsun rahatlatıyordu