DuaElf Kızlar merhaba. 23 haftalık hamileyim. Bebeği öğrendiğimiz günden beri oksapar kullanıyorum. Son zamanlarda hergün burun kanaması yaşıyorum. Kan sulandırıcı vurulduğum için mi oluyo? Sizde de oluyo mu? Her gün olunca artık merak ettim
Fulyaaa1 DuaElf burun kanaması kan sulandırıcı kullanmayan hamileler de Dr oluyor onunla alakalı değil bence
marbling10 DuaElf oksaparla alakalı olduğunu sanmıyorum. Normalde de görülen bir durum. Damarlar genişlediği için hassas olanlar çatlayabiliyor
Nymphadoraa DuaElf ben de hamileliğim boyunca oksapar kullandım. Son zamanlarda burun kanaması olmuştu. Ama doktorum iğne ile alakalı gibi bir yorum yapmadı. Kbb doktoru hamilelikte damarların genişlediğini çatladığını bu durumun normal olduğunu söyledi. İğne kan sulandırdığı için kanama biraz fazla olabilir o kadar dedi
Gulsurmeli DuaElf Burun kanaması bende çok fazla oluyordu, oksapar kullanmıyordum ama. Genel olarak burun kanaması hamilelikte çok yaygın. 😇
DuaElf Nymphadoraa muhtemelen hamilelikten olan normal bir durum o zaman. Bende her gün olmaya başlayınca endişelendim. Kan sulandırıcıya bağlamıştım. Teşekkür ederim cevap için 🌸
Aslhn12 Oksapar kullanmakla alakası yok o haftalar normal burun kanaması. Okuduğumu hatırladığım kadarıyla bu hamilelikte rahmin iyice büyümesinden ve ani kan basıncından kaynaklanıyor