Doktor kontrolünden çıktım da bebeğim 1 hafta geriden geliyormuş sizce bi sorun olur mu yaşan var mı. Birde kilosu 2.500 dedi doktor iyi mi gebelik haftam 36+0 ultrason da 35+0
Kilo alması için neler yapmam lazım bilgisi olan varsa yazabilir mi🤗 şimdiden teşekkür ederim ♥️