ebruli1 ben 22+4 haftalığım. Sabahları kalktığımda resmen ayak tabanlarıma kadar ağrıyor. Bir de bel fıtığım var. Bel ağrısı zaten hep var. Salgılanan bir hormon (adını şuan hatırlamıyorum) bebek rahat çıkabilsin diye bütün eklemlerimizi esnetiyor bu sebeple bize ağrı olarak dönüyor.