esrabia Mercimek çorbası, fasulye , kola asitli birşey içmem ben bak hamileyken canım ne isterse yerim içerim ama doğumdan sonra yapmam bulgur gaz yapar ama onun haricinden aşırı süt yapar onu yiyorum arada ama sana tavsiyem yapma yani bebeğin sancı çok çeker o durmadıkça sende yıpranırsın 😊