Kızlar selam devlet hastanesinde çok sevdiğim ve ısındığım doktorum vardı 36. Haftaya kadar beraber geldik fakat görevi bıraktı bende onun için devlete gidiyordum şimdi oej önemi kalmadı bu yüzden özelde istiyorum artık erdem yada ümraniye üsküdar cevresinde normal doğum ücretleri ne kadar bilgisi olan var mı