Kızlar 32+5 haftalığım serkajlıyım erken doğum riskim var ama şu 3 gündür çok afedersiniz popoma yani makattan sancı giriyo bıçak batmadı gibi ama bi baskı vs hissetmiyorum neden oluyodur bilgisi olan var mı baskı mı veriyo demek bu anlamıyorum ki ben 😥