Hgemr ben şuan da 17+2 deyim. İlk hamile olduğumu öğrendiğimizde (5 haftalıkken) doktorum kan idrar gibi testleri yaptırdı. 12. Haftada ikili tarama testi yaptırdık. Şimdi 20. Haftayı bekliyorum detaylı ultrasyon için. Onun dışında 3-4 haftada bir kere gittim. Onlar rutin kontroller; yani kalp atışı,kilosu, boyu, cinsiyeti gibi.