Merhaba güzel anneler , benim ilk gebeliğim mecburi sezeryan olucam bebeğimde gelişme geriliği var . İnsan ister istemez merak ediyor , araştırıyor , deneyimleri dinlemek istiyor çok iyi anlıyorum . Ama burda sezeryandan ölüm gibi bahsedenlere de çok denk geliyorum. Benim naçizane tavsiyem bebeğinize odaklanmanız. Nasıl bir acı olduğu kişiden kişiye değişen bir durum , kaç günde ayaklanildigi , ilk yürüyüşün kolaylığı yada zorluğu hepsi sizin bünyenize göre degisecek hiçbirimiz başımıza gelmeden bilemiycez. Olumsuz seyler hiç düşünmeden bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah . Ve evet ağrımiz acımız olacak , doğumdan kaçma şansımız olmadığına göre şimdiden o anı düşünüp ne kendinizi ne bebeğinizi strese sokun. En kötüsü olsa bile bebeğinizi kucağınıza alacaksınız böyle düşünün . İnsallaaaah hepimizi kolay yollardan geçerek kavuşuruz birbirimize dua edelim 🤗🤗🤗