Gzm-dmla Arkadaşlar merhaba, herkes iyidir inşallah.😇 14 haftalık hamileyim. Doktorum bebeğin aşağıda duruyor yukarı çıkması lazım ayakta çok kalma yorulma dedi. Çıkmazsa sıkıntı dedi. Bu durumda olan var mı acaba. 😞