yeniannna34 bugün gittim işte sabah ama randevusuz oldugumdan geç alcaklardı 2 den snra alcaz dediler eşim de işe gitcekti geri döndük napıyım ben şimdi 😕hastane bize çok uzak biz sultanbeylidryiz hastane ümraniyede burda yakındaki bi özele falan mı gitsek gerekli mi ki sancım çok mu yüksek tehlikeli olurmu