Zozi Merhaba bugün 24+6 yım ve 50 grlık şeker yükleme testi yaptırdım, sonucun 140dan düşük çıkması gerekiyor.ve ben kesin öyle çıkar diyordum.çünkü hamilelik öncesinde de zayıftım, bugüne kadar da 1 kilo aldım, bebişin kilosu normal, ailede şeker öyküsü yok, tatlıyı hamilelikten sonra cok az yedim.ama değerim 182 çıktı ben şok tabi.drdan haber bekliyorum şimdi bakalım ne yapcaz?
HamduSena Benim de öyle çıktı. Annem ve ablamda şeker var. Farklı bir gün için 100 gr test için gün verdiler . Saat 11 de içtim kan aldılar. Sonra saat başı kana devam 12-13-14-15 te kan aldılar. Açlıktan bayılmak üzereydim sıcakta. Sonuç şeker çıkmadı. 2. Çocuğum olursa yaptırmamayı düşünüyorum .
Zozi HamduSena geçmiş olsun cnm.sonucu görünce cnm skldı.inş bende de bişey çıkmaz.bugün 1 saat açlık bile beni halsizleştirdi.3-4 saat açlığı düşünemiyorum şu an.
HamduSena Zozi çıkmaz çıkmaz inşallah canım içini ferah tut. İlla yaptıracağım dersen de şeker yüklemesini sabah 8 gibi yaptırmanı öneririm . Hem serin olur hem de 12 gibi yemeğini yersin çok uzun süre aç kalmamış olursun.
ikiprensannesi benimde şekerim yüksek çıktı ikinciyi yaptırdım o da yüksek çıktı dahiliyeye yönlendirdi dr.um o da diyetisyene gönderdi şu an diyet yapıyorum düşmezse insüline başlıcak ama düşmeye başladı çok şükür