mercanmeb 20li haftalarımda sağ kalçamda başladı doktora gittim siyatik sinir sıkışması dedi. Parol ve kas gevşetici krem kullandım 1 hafta kadar sürdü geçti. Şimdi 33 haftalığım 32 den berii sol kalçamda var bu sefer 1 kere parol içtim zarar vermedğini bilsemde içim rahat etmiyor içmiyorum. Akşamları sıcak su torbası koyuyorum ve yatarken kas gevşetici kremi sürüyorum bayağı rahatlatıyor. Doktorum ilerleyen haftalarda vücudunun ağırlık merkezi değişeceği için yine olabilir demişti ve oldu. Buna şükür sıcak su torbası rahatlatıyor aklınızda olsun ☺️