Sevgiyldz06 Kızlar selammm 24+5 haftalık hamileyim damardan demir yüklemesi yapacak lar ve her gün iğneye başlanacak dodex yapılacakmış kullanan varmı 24 +1 de gittiğimde bebeğin kilosu 700 grmdı sizler bu hafta da kaç kilodasınız endişeliyim 😒
Bsrahb Sevgiyldz06 Demir yüklemesinde inşallah alerjiniz yoktur bana daha önce iki kere uygulanacaktı 15 gün ara iLe ilk yüklemede alerji yaptı vücudumu eve gelince birden kaşıntı bastı alerji yapmış.Tekrar gittim ve bi serum taktıkları o şekilde şekilde geçti.Bir sonraki gitmemde aklı başında bi doktora geldim ki Allahtan bida yapılmasın Allah korusun yoğun bakımlık olursun dedi.Amacım sizi korkutmak değil sadece hemen eve gitmeyin Yada doktorunuza danışın.Ben yapıldığında hamile değildim
lunam Sevgiyldz06 dodexi ben de kullandım hamileyken. Onda sıkıntı yok. Ama ferinject sorun olabilir. Ağır bir ilaç. Korkutmak gibi olmasın ama hamile olmayan arkadaşım bile onu kullanırken bayıldı, yoğun bakıma aldılar. Bir doktora daha danışın bu durumu isterseniz.
kedilianneee Sevgiyldz06 hamilelikten önce 6 ayda bir, bir hafta ara ile iki doz damardan ferinjek alıyordum canım. Bana herhangi bir yan etkisi olmadı. Kan değerlerim çok düşük olduğu için onunla toparlanıyordum. Ama gebelik sürecinde kullanmadım