Kızlar merhaba, söyle bi sorum olacak, yurtdisinda yaşıyorum, 11 haftamin sonundayim, haftaya kan vermeye gidicem, sizin ikili tarama dediğiniz şey oluyo sanirim bu, paket satın aldık, Down sendromu,diğer kromozom bozuklukları ve birkaç hastalık ile ilgili bi tespit yapılacak, yalnız bana verdikleri belgede cinsiyetin de tespit edildiği yazıyo, sorum kan testi ile cinsiyet öğrenen oldu mu aranızda? Yani ben hiç duymamıştım ve evde gördüm, doktora da soramadım 🙄