Guleer Arkadaşlar merhaba.36ncı haftadaym bugün kontrolüm vardı doktor bana bebeğin karın bölge çevresi küçük dedi bu durumu yaşayan var mı?Ya da çevresinde duyan
UralYlmz Guleer 2 haftaya kadar olan gerilik ve ilerilik durumu normal kabul ediliyor canım hiç duymadım ama perinatologa yönlendirmediyse problem yoktur bence
Guleer Canm aslında yönlendirdi..Ama şunu da söylüyo gelişiminde gerilik yok her şey normal..ama karın çevre bölgesinin ölçümü küçük çıkıyo
UralYlmz Guleer genelde normal oluyor böyle durumlar ama yine de perinatologa git canimm içini ferah tut iyidir bebiş inşallah 😊