zeynepin_annesiiii Kızlar sizde böyle misiniz yaa meyveyle kuruyemisle yatıştırmaya çalışıyorum ama olmuyo hamileyken de böyleydim . Yapınca da sınır koyamıyorum kendime 😒
Bernaa67 zeynepin_annesiiii evet bende aynıyım 6 aylık hamileyim sürekli tatlı yemek istiyorum doktor hamur işini yasakladı maalesef zor tutuyorum kendimi 😮💨😵💫
Sermec27 zeynepin_annesiiii bende öyleydim maalesef gebelik şekerim cıktı 🤦♀️ doğuma kadar diyet yapmıştım dikkat edin
DemetF zeynepin_annesiiii tarcinli su yaban mersini falan seker istegini azaltiyomus.Ole seyler dene istersen
Yagmur00 zeynepin_annesiiii hiç bilmiyorum gebelıgımın ılk aylarında delı gıbı tuzlu eskı yerdim sımdı delı gbı tatlı yemek ıstyırum artık sekerim falan Olcak dıye tutuyorum kendimi normal cıkolata gectım Nutella kasıklıyıp yıyırum artık esım ondanda almıyor
Bernaa67 Sermec27 pazar günü bende gebelik şekeri testi yaptıracağım galiba bende doğuma kadar diyet yapacağım bebeğin göbeği 2 gafta önden gidiyormuş napacamm 😵💫😵💫😮💨
zeynepin_annesiiii Yagmur00 ben doğurdum canım ama hamileyken de böyleydim hamilelikten öncede nolucak bu halim bilmiyorum . En fazla yemeden iki üç gün dayanamıyorum
Bernaa67 zeynepin_annesiiii inşaAllah yoktur dikkat etmeye çalışıyorum ama bakalım çıkmaz inşaAllah 😮💨