Kızlar merhaba, yaklaşık olarak bir haftadır bu ilacı kullanıyorum sabahları kahvaltıdan sonra ve tam olarak dikkat etmedim ama sabahları karnım ağrıyor sebebini de bilmiyorum acaba ilaçtan kaynaklımı kullanan var mı veya farklı demir ilacı kullanıp karnı ağrıyan var mı?