Ezgicann atlattığım pek söylenemez ilaç,krem,fitil hepsini kullandım fayda etmedi şükür bu günlere geldik bol su için idrarınızı tutmadan geldiğinde yapın.Beyaz iç çamaşırı kullanın yüksek ısıda yıkayın ve ütüleyin.Yinede kesin geçecek diye beklemeyin çok dirençli oluyor bazı bünyelerde.Benim gibi😞