Benim eşimde ilk yıl istemedi, birbirimizi tanıyalım biraz birikim yapalım çocuğumuza gelecek hazırlayalım diye. Bizimde üçüncü yilimiz ikinci yıl bende kürtaj oldum. Erkekler bizden farklı düşünüyor ailesinin durumu iyi olsa da sabit bir geliri yoksa sıkıntı olabilir. Biz duygusalız ama onlar mantıksal yaklaşıyor, ben istiyorum diye tekrar konuşun. Hakkınızda hayırlısı olsun.