vanilya hiç korkma valla bende normal İçin ne hikayeler duymuştum isabet oldu sezaryen dediler bende o dikişten ve eş düşmesinden çok korkuyordum ama sezaryen de anlamadan bitti gitti oluyor 2-3 gün yavaş hareket ediyorsun ama sonra rahat ben hastaneden geldim ilk gün mutfakta yemek yedim o derece ama ameliyattan sonra çok yürü ne kadar yürürsen o kadar açılıyorsun çünkü hayırlı doğumların olsun canım benim