Momy11 canım bol bol yürümeye çalış, ben de 1 hafta önce doğum yaptım ayaklarımın uyuşukluğu gidince hemen kalktım, bolca Yürümeye çalıştım çok zorlanmadım. Yatmamaya çalış. Bi de ağrın olursa ağrı kesici vermedi mi doktorun ilaç kullan. Benimki iki gündür daha çok acıyor yanıyor kurumaya başlayınca.