hulyakeser NesZey Ben 11 haftda öğrendim ama tam net olması için doktorum 16 haftayı bekledi ama 14 te belli olabilir
irem_altun74 NesZey ilk gebeligimde 11 haftalıkken öğrendim oğlum oldu bunda daha öğrenemedik yarın gidicem bakalım hayırlısı
gldn065807 NesZey benimkini 13 haftada tahmin etti 14 başka doktor tahmin etti 16 haftamdayim dün net kız dedi diğer doktorlarda kız diye tahmin etmişti 😊😊
NesZey hulyakeser hulyakeser içimden bir ses bana gitmemem gerektiğini söylüyor ama eşim ha bire gidelim gidelim diyor benden daha fazla merak ediyor
Aslhn12 16-18 haftadan sonra net oluyor. Erkenden gidince çok cinsiyet değişikliği oluyor kimi doktor kız diyo kimi erkek diyo . Bu anne adayının cinsiyeti hemen öğrenmek istemesinden ve sabrsızlığından oluyor.
NesZey gldn065807 aa ne güzel allah sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah yani ben şimdi gitsem benimkide tahmin olucak 😂
gldn065807 NesZey normalde edebiliyorlar ama bazı doktorlar yapmuyo senin doktoruna kalmış bisey yani senin haftamda gittiğimde benim kız sırtını dönmüştü doktor bir türlü döndüremedi ama gösterse belli olur cinsiyeti demişti doktorum
Mehruyanxx NesZey ben 14 +2 yım az önce randevu dan çıktım bana erkek dedi canım tahmini felan da değil
Fatmakara97 NesZey bende tam senin gibiyken gitmiştim 100de 100 demişti. Ama tabi bebeğin pozisyonuna bağlı bebeğini hareketlendirecek bişeyler ye giderken