bebemkalp Arkadaşlar 3 yaşında kızım var dünden beri ne yediyse kusuyor ateşi yok. Doktora götürdük sadece midebulantı ilacı verdi içti ama yine kustu. Bana önerebileceğiz bir tavsiyeniz varmı arkadaşlar kusma için