Mavimm43 Dun yaptim baya silikti bugun yaptim koyulasmis neden olabilir acaba yumurtlamanin 12.gunu bugun 3.gun sonra regl uygulamaya gorede 6 gun var https://imgyukle.com/i/knm5PS
01rebirth Mavimm43 bende böyle gördüm bir hafta önce erken gebelik testi yaptım poZitif çıktı, yarın sabah ilk idrarınızla yapın isterseniz erken gebelik testi
gunes123olarak Mavimm43 https://resimyukle.io/r/Ly6QVefRnc adete 5gün var ve 3gündür tekrar baktım böyleler. Alttaki bugün yaptığım bende beklemedeyim
gunes123olarak Mavimm43 benm adet 19u ama yumurtlamayı geç gördüm bugün 8.günüm . Heycan yaptım sende çıkınca eve gidince hemen bi ovulasyon daha deniycem😂
Mavimm43 gunes123olarak erken kiz daha 13.gunde fln yap sende 😊 insallah vardir ben belirtilerimden anladim cok kesin dedim yanj
gunes123olarak Mavimm43 adet günüm 12.gün ogün yapım ozaman senin gibi 😁bende bişiler hissediyorum ama bakıcaz😂