Selin111 Kızlar merhaba ben beta hgc de öğrendim hamile olduğumu 237 çıktı doktor ultrasonla bakmıyorum keseyide bebeğide göremeyiz diyor siz ne zaman gördünüz benim ne kadarlıktır sizce
duyguuudmr Selin111 Merhaba hayırlı olsun. Son adet tarihine göre kaç haftalık olduğunu hesaplayabilirsin canım. Ben bugun 4+5 oldum pazartesi günü keseyi görmek için çağırdı doktorum. Genelde 5.haftada gözüküyor diyorlar. 🐣
Meleklerim34 1000 üzeri olunca kese gözükür diye biliyorum tabi ultrasona göre değişebilir adet tarihinizden hesaplayın ⅘ haftalık olunca gözükür kesin