E bebekten almıştım, hastanedeki ebemiz bi kaç günden fazla kullanmamaya dikkat edin enfeksiyon yapabilir dedi. İlk bi kaç yoğun günü bi paketle atlatırım diye fazlasını almayacağım. Kuzenim yoğun günlerinde bebek bezinin iç korumalarını yırtıp kullandığını söylemişti, o da mantıklı geldi bana depend almamış olsam kullanırdım.