Secilk canım doktorlar falan verilmez diyorlar. Ama ben bebeğimin karnı çok ağrıdığı ve ağladığı için günlük şekerli suyu bir kaç çay kaşığı olarak verdim. 35 gunluguz şuanda . Tabi yanlış yönlendirmek istemem sorduğunuz için söyledim. Ve suyu verecekseniz de o aldığınızla vermeyin çay kaşığı daha iyi .