Busra-61 Baby me şampuan deterjan vb her türlü ürününden kullanıp memnun olan var mı? İçeriğinde katkı maddeside yok sanırım
balbocegim27 Busra-61 ben şampuan bebek yağı ve alt açmasını aldım ama daha kullanmadım içeriği temiz diye okumuştum
sedaa_aa Busra-61 baby me deterjan alt açma ve ıslak mendil kullanıyorum. Hepsinden memnunum özellikle ıslak mendili bence çok iyi. Şampuanı da iyiymiş diye duymuştum. İçerikleri temiz
Beyzan Busra-61 baby me köpük şampuan aldım kokusu vs yok yeni doğan için olandan aldım konak yapmadi memnun kaldım. Bir de leke çıkarıcısini çok kullanıyorum ben
Deletedmom_33 Busra-61 Bende Google da bebek şampuanlari tavsiye diye aratınca Dalin ve uni baby den üst sırada çıkıyor. Kararsız kaldım
Busra-61 Beyzan bende öyle okudum içerikleri temiz hemde bir çok markadan daha uygun tercih etmek istedim ama demek memnuniyet var ☺️
Busra-61 Deletedmom_33 dalinin de içi temiz çıkmamış sanırım ondan kararsız kaldım yenidoğan için ilerleyen zamanlarda belki daha iyi kullanılır
Deletedmom_33 Busra-61 İlk 6-7 aylığına Mustela alacağım artık belki 1 yaşa kadar. Sonrasında değiştiririm ☺️
muges44 Busra-61 Yakın arkadaşımın tavsiyesiyle ıslak mendilinin stoğunu yaptım😂ayrıca şampuan ve kreminide aldım. Alt açma ve pamukta aldım hatta🙂Çok memnun kalacağımı söyledi