Gkcdila 24 haftalığım doktordan geliyorum plasenta previa teşhisi koydu vajinal kontrol yaptı. Kısacası plesenta doğum yolunu Yani rahim ağzını kapatmış. İlerleyen zamanlarda yukarı çıkabilirmişte belli olmazmış. İleride durum değişmezse ciddi kanama ve erken doğum olurmuş normal doğum zormuş sezeryan olmak zorunda kalabilirmişim ama belli de olmazmış. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Deryaisra Gkcdila canım benimde ilk hamileligimde aynısını söyledi 16 haftaliktim sonra yukarı çıktı açıkçası çok stres yapma ben kendimi baya düşürmüştüm çok şükür sonra düzeldi insaallah düzelir internette yazanları okuduğum da çok etkilenmiştim okumamani tavsiye ederim
Yenianne2222 Gkcdila nasıl vajinal kontrol yaptı canım. Benim de 19. Haftamda doktor plesenta rahim ağzında ama 8. Aya kadar çıkıyor demişti. Ama cinsel ilişki vajinal muayene tehlikeli kanamaya yol açar demişti
smyhc Gkcdila benımde vardı. 26. Haftada yukarı cıktı. 32ye kdr yolu var merak etmeyin. Bol bol dınlenın uzanın sürekli ayaklarınız yukarda olsun agır işler yapmayın ilişkiden uzak durun. Düzelir inşallah
Mavi34 Gkcdila benim 25 26 ya kadar hep rahim ağzına yapışık ti. Sonra az bisey kenara çekildi 30.haftalarda 2 cm yukarı cikti
Mavi34 Selincokerr benim şuan başka sıkıntılarım.oldugu icin sezeryan.olacagim. plesenta anterior diye geçiyor ama doğum.seklini etiiliyormu bu durumda bilemiyorum
Maviko Benimde öyleydi. 23. Haftadayım nerdeyse. Yavaş yavaş çıkıyor yukarı. Bi doktor şey demişti bana… balon gibi düşün, sönükken aşağda ama şiştikçe yukarı çıkçak ipi falan gibi bişiler :) internet bizi hep korkutuyor hiççç bakma.
Deletedmom_33 Gkcdila Görümcemin arkadaşına da aynı tanı konulmuş. Tam haftasını bilmiyorum ama 1400-1600 Gr iken doğum yapmış birgün kanama boşalmış sanki kesmişler gibi. Kuvezde kalmış. Şuan 5 yaşına giriyor çocuğu gayet de sağlıklı
Serayyy74 21 haftalikken öğrendim Tam kapanmış dedi doktorum. Yani previa totalis. Kismi kapatanlar yukarı çıkıyormuş çoğunlukla ama tam kapanmada çıkmadığını söylediler oyle de oldu bende. 32 haftigim hala çıkmadı dogum şekli sezeryan mecburi. Bana bunlar uzun zamandır anlatıldığı için çokça kabullendim.riskleri çok. Devlet kabul etmiyor özelde 4 hafta sonra 36 haftada doğuma alinicam. Kanama olursa doktora gidin hemen ben yapamadım yatamadım ama imkanınız varsa yatın. Rabbım hepimize şifa versin inşallah yukarı çıkar plesantaniz.