Banu26es Kızlar selam. Şuan 29 +4 teyim ve çalışıyorum. 32. Haftada alınacak olan çalışabilir raporu 32+0 da alınması şart mı ? Birdahaki kontrolümde 32 +6 olacağım. Geç rapor almakda bir sıkıntı olur mu ? 16 haftalık rapor parasını etkiler mi ?
Esmakorkmaz Banu26es tam gününde gitmen gerek küsürata girerse hakkın geçebiliyor doktorum öyle demişti ben de sormuştum şu gün gelsem olur mu diye. Tam 32+0 da gel yoksa devlet ödeneği için hakkın gidebilir dedi. Bu haftalar sayılıyor sanırım önemli bir durum dikkat edin işsizlik ödeneği alabilecekken hakkınız gitmesin gerekirse 2 kere ard arda gidiverin.
Defne34 Banu26es sağlık ocagından alamazsınız kadın dogum doktoru olması lazım baska turlu kurumlar kabul etmıyor