Rabiayigit Herkese günaydın bugün 37+2 günlük olduk ama aşırı bel ağrım ve karın ağrım var sık idrara çıkma var leke falan gelmedi sadece akıntım var doğum yaklaştı onun için mi normal mi bu haftalarda aynı sorunda olanlar var mı?