Kızlar dün akşam oturuyordum akıntım geliyor sandım lavaboya gittiğimde baktım iç çanaşırıma bulaşmış kan ve sildiğimde hala vardı hemen doktora gittim ultrasona verdi kese duruyo ama küçük olduğu için kalp atışını dinleyemeyiz o yüzden sağlıklı sağlıksız olduğunu bilemeyiz dedi folikasit verdi ve yolladı ancak uyandım hala kahverengi lekelenmeler devam ediyo aramızda böyle yaşayan var mi bişey olur mu 🥺