Eses0707 Kızlar İnstagram da moliçikolata sayfasından sipariş veren var mı uygun görünüyor fiyatı ama çikolataları nasıl acaba bilen var mı
ebruzb Eses0707 ben sipariş verecektim ama forumda biri şikayet ediyordu konu açmıştı bunun için o yüzden vazgeçtim şurada bekleyeyim memnun olanlar çıkarsa tekrar düşünürüm artık🤷🏻♀️
Cemilkk Eses0707 ben sayfayı bilmiyorum canım ama 50 tane çikolatayı 30 TL ye bide davetiyeciye 10 TL ye etiket bastırdım evde kutum vardı kaplayıp süsledim 🤣 40 TL ye temiz iş oldu
Evren24 Eses0707 ben burayı bilmiyorum ama çikolata deposuna yaptırdım gecen hafta çok güzel gerçekten tadıda harika