Aynı durumu yaşıyoruz ben yarın 21 haftalık olacağım sizin gibi çok nadir pıt pıt hissediyordum günlerdir o da yok tatlı da yesem, yanda yatsam,düzde yatsam yok. Benimde ilk hamileliğimden bir oğlum var onunla kıyaslayınca ooo dağlar kadar fark var 😄Çok tembel bir kızım olacak galiba 😁