Merveksgn benim bebeğim de bir aylık 2 haftadır yoğun sancısı var. Doktorumuz Biogaia verdi herkes çok iyi diyor ama bize pek fayda etmedi. Kimyonlu Rezene içmemi bebeğe de 1 2 çay kaşığı verebileceğimi söyledi. Acı elma yağı ile ayaklarının altına badem yağı ile karnına masaj yapabilirmişiz. Bunların pek faydasını göremedim ama her bebek aynı değil tabi ki.
En son geçen hafta nurse Harvey’s bitkisel şurup verdi tamamen geçirmedi ama gözle görülür derecede azalttı sancısını.