gazetecianne 1-2 cm açılmam var en son cumartesi duş aldım. Şimdi aldım bir de çok korkuyorum bişey olur diye şimdi acaba suyum geldi mi duşta diye iyice paranoyak oldum. 😔
Dygrd Acilman varsa suyun gelirse birden sancim ve doğum baslar sakin ol rahat ol duş almana engel bir durum yok çok sıcak olmasın şu yeterli suyun gelse bunu anlamamak mümkün değil çok fazla aşırı birden gelir 🙏
Aydabdullah Dygrd acikcasi benim suyum oyle gelmedi fosur fosur akmadi sadece bir baktim ki durmamad lavabo ihtiyacim geliyor ve oraya giderken bile suda kaldim ama hepsi gelmedi 35+2 de dogurdum
Saadet14 gazetecianne Senin kontrollerin zaten sklaşmıştir artik bi git aklin rahat etsin sor bu sorunu doktora ikizlerde erken doğum daha cok oluyormus ya. Bende de acilma var ikiz degil ama serklaj yapıldı. 2 hafta da bir kontrolum var
Dygrd gazetecianne açılma varsa zaten arada ağrısı da olur suda gelince cocuk baskı yapar doğum baslar bahsettiğim acilma varken suyun gelmesi ornegin ablaminda suyu geldi acilma yoktu ağrı sanci yoktu ama hastanede yattı 24 saat sonra doğum oldu 🙏🙏