K88_ evet ben 16 haftalıkken tam hissetmeye başladım zayıf olunca erken hissediliyor dedi doktorum. Göbeğim yok ama sırt üstü yattığımda belli oluyo biraz 🥰ve sertleşti karnım göbek deliğime kadar. Döndüğünü yer değiştirdiğini vs hissediyorum çok güzel bir his allahım isteyen herkese versin ❤️🤲🏻