Bebegimibeklerken__ Neler alabildiniz kızlar bugün? Bebek zıbınları, önlükler,biberonlar, emzikler vardı. Ben gittiğimde zıbın küçük kalmamıştı alamadım 🙄 2’li önlük aldım, cam biberon, emzik 😍
deleytedmom257 Uni baby in ıslak mendilleri ve şampuan i var çok uygun fiyata dışarıya göre bn kızımda uni baby kullanmıştım saf su ve pamuktan üretiliyor.akşamüstü gidip alıcam nasipse eşimle ☺