Ilkayy Elifimm1 gratisin organik boyası ile boyadım doktorum bi sorun yok olmaz dedi ilk 3 aydan sonra pazartesi de gittim kuaföre normal boya ile boyattım doğumum var diye
biroglanannesii Elifimm1 bu soruyu doktoruma soralı 1 hafta olmadı :) 21 haftalık hamileyim istediğin boyayla boyayabilirsin dedi
AhahHbzhz 12 haftadan sonra organik boya ile boyayabilirsin demişti doktorum boyadım bi sıkıntı olmadı bizde canim