Arzumca34 Merhaba! Bir aylık bebeğim gündüz bir şekilde gazını çıkartıyorum gece gazı oluyor yatmadan önce biogaia versem ıkınma yapar mı yoksa iyi gelirmi yada gaz damlası mı versem yatmadan elimde sab,metsil,zinco var 🧐
Melikegns Arzumca34 benim de 22 günlük bebeğim var ben akşam 8 9 gibi veriyorum sanki biraz rahatlatıyor gibi
Nymphadoraa Arzumca34 ben sab simplex ile kullanıyordum. Biogaia yı akşam 8 de veriyordum. Gece ıkınma ya da kaka yapma durumu olmuyordu. Ama düzenli bir şekilde kullanmanız lazım güzelce etki etmesi için. Aynı saatte vermek gerekiyor