Şimdi sağlık ocağında idrar testi verdim, idrarımda biraz protein kaçağı varmış. 29 haftama bugün girdim. Daha çok var doğuma ve ben aşırı tedirgin oldum. Tansiyonum hep normal, ödemim yok. Googleden araştırdım, bakmaz olsaydım. Tam felaket tellalı. Ne yapmam lazım gerçekten googledeki gibi korkulacak gibi mi. İdrar protein sorunu olup sıkıntısız doğum yapan var mı