Selver07 ZZeynepP1903 daha öncede geliyor ya hep aynı markalar zaten 😂 ama ben baktım öyle kopacak gibi durmuyor ne bileyim biraz küçük duruyor ama yenidoğan ne kadar olabilir ki 😂
ZZeynepP1903 Selver07 hee o zaman bilemem ama güzele benziyo ☺️ Aynen öyle yani tosun gibi olmazlarsa sıkıntı olmaz sanırım 😅🤷🏻♀️
Elifikiz ZZeynepP1903 gittim baktım kalmamıs hepsını almıslar zıbın bulabıldım bi de hastane çıkışı bakalım başka yerlerede bakarım artık 😄
busrab53 asena9 uzun kollu zibin altlik bende aldim eve geldim fakat 0 3 ay gozume cok kucuk geldi sanki bedeni cok mu dar😃