ZZeynepP1903 dantelli zıbın arka reyondaydı tesadüfen gördüm bende tek rengi kalmıştı 0-3 aylık olanının kaptım hemen 😍 babynesti ben de göremedim sonra kasada bi kadında gördüm sordum görevliye söylemiş depodan vermişler ben sonuncusunu aldım 😄 yumuşacık fiyatına göre kalitesi güzel beğendim ben, teşekkür ederim 💕