Deletedmom_33 ZZeynepP1903 ben patik, 2li zıbın, ağız mendili, ilk yürüme ayakkabısı, mama önlüğü aldım sade. Battaniye ince geldi, banyo havlusu da ☺️ zaten elimde var banyo havlusu diye almadım
Mom62266 Merall12 ilk gitmek önemli değil bazı ürünleri önceden satıyorlar çünkü kalmıyor ne kadar erken de gidilse nasıl kalmadı demenİz normal ben bu ürünleri satışa girmeden almıştım ordan biliyorum
Hafizehafdjd ZZeynepP1903 bencede yorgan falan güzel ben beğendim sadece nevresim setini bulamadim yoktu
ZZeynepP1903 Hafizehafdjd yorgan almıstım dıye almadım daha battanıye falan hos yani. Neyse nevresim takımıda baska seferlere artık 😃
ZZeynepP1903 Hayal0102 teşekkür ederim cnm. Eve gelir gelmez ilk onu açtım cok begendım gercekten fisher price’ın zaten. Altında fermuarlı bı yer var alt acma yerı bile var cok hosuma gitti.
ZZeynepP1903 Hafizehafdjd çanta şansıma bi tane kalmıstı hemen onu kaptım benim cok hosuma gitti ilk gelip inceledigim o oldu. Özellikle altında fermuarlı bı yer var alt acması içinde fisher price’ın zaten 69 lira çok çok iyi bu markaya bence 😃
ZZeynepP1903 Guneyinannesi1 ahahaha kaldı canım ama oda getırmemısler görmedim diye 😅 nevresim takımı ve küvet 😂😂