Tuba1453 40+3 hamileyim Oğlum olacak inşallah ismini Musab koyacağız ama ağır gelmesin diye bir tane daha isim düşünüyoruz fikirlerinizi alabilir miyim.. Arama butonu olmadığı için bakamadım eski sohbetlere.
Sevilss Tuba1453 Musab isminin anlamı çok ağır değilmi hocalar Kur’an da geçiyor diye her ismi çocuklara koymayın diye son zamanlarda çok uyarıyor.söylemeside zor
Tuba1453 Sevilss Yok Kuran da geçmiyor Sahabe ismi. Ağır gelir diye ek isim koymak istedik bizde yoksa zeyd koyacaktık ama bulamadık
Sevilss Tuba1453 Yani sahabe ismi ama başına kötü şeyler gelmiş çok mücadele etmiş zor bir hayat yaşamış ne biliyim daha güzel anlamlı şeyler koysak çocuklarda ferah olsa mesela Yusuf isminden de o yüzden korkarım çok eziyet çektiği için çok takarım ben öyle şeylere