Daha önceki hamileliğimde hiç böyle bir şey yaşamamıştım aşırı derecede kasıklarım ağrıyor. 20+5 haftalığım uzun süredir böyleyim. Yürürken penguen gibi gidiyorum ve çok yavaş hareket ediyorum yinede acı çeke çeke ilerliyorum. Sağdan sola dönerken, oturduğum yerden kalkarken, ayaktayken pantolonumu bile giyemiyorum ayaklarımı karnıma doğru çekmek çok zor. Bu fazla değil mi? Yoksa normal mi? Yaşayan var mı? Rutin muayeneme daha uzun bir zaman var.