Tazeanne0134 doğuma 6 gun var kizim subatta 3 yasina grmis olcak hamileligimn 4.ayindan itibaren konstum kardesin olcak minicik ona Mama vercez altini temizlicez sen ona konsmayi yurumeyi yemek yemeyivs aklima ne geldiyse her gun herseyi soyledim halada soyluyorm smdi kndi dio kardesimi kucagima verceklwr sevcem minnacik falan die gelip karnimi sever oper of anne cok silikldi cikartm artik kardesimi diyo 😍arada oyuncak kitap kiyafet aldgmda kardesin sana gondrdi diyorm cok mutku oluyo kardesine bsey alacağım zamn sence hangisini alalm die fikrini soruyorm suan cok mutlu gelince tepkisi nolr bilemm😁