Zub34 benim 5 haftalıkken pembe lekelenmem olmuştu canm hemen acile gitmiştim dusuk tehliken var demişti doktor. Progestan kullanıyorum bnde agızdan 11 haftamı yeni bitirdim bnde bol bol uzan dinlen uzanınca Bi iş yapmayınca gerçekten geciyo olumlu düşün wc dışında kalkma insallah gececektir🙏